Gastvrijheid binnen de zorg

Klantenwaarderingen worden binnen de maatschappij steeds belangrijker. Dat geldt zeker ook voor ziekenhuizen en andere zorginstellingen. Toenemende concurrentie en een toename in de verwachting van mensen draagt daar aan bij.

Maar feitelijk gaat het er om wat u als organisatie wilt bieden aan uw gasten. Hoe gastvrij is uw organisatie?

 

Gastheerschap

Onze opvatting over gastvrijheid is dat wij de verwachting van de gast willen overtreffen. Van ontvangst tot aan het afscheid. Ons motto daarbij is: “Het zijn juist de kleine dingen die het verschil maken.”

 

Ontvangst van uw gasten

Een gastvrije organisatie denkt goed na over het ontvangst van de gasten. Het ontvangst is het eerste contactmoment met de organisatie. Door de verwachting van de gast daar al te overtreffen, is een goede basis gelegd voor de verdere beleving van de gast.

 

Onze oplossingen

Wij leveren gastheren/gastvrouwen voor zorginstellingen. Mensen die uit het goede hout gesneden zijn. Mensen die zich bewust zijn dat het bezoek aan het ziekenhuis spanning op kan leveren voor de gasten. Onze medewerkers ontvangen deze mensen al bij de voordeur. Door het gesprek aan te gaan, kan een passende oplossing gezocht worden.  Wij geven de gasten de aandacht die ze verdienen. Gasten die onthaalt zijn door onze medewerkers zullen zich welkom voelen binnen uw organisatie.